Klacht KPN: onterechte afschrijvingen beltegoed

lakwijk

Op vrijdag 11 april ontdek ik de per toeval de vreemde transacties op de bankrekening van mijn dochter. Zij weet 100% zeker dat ze de dag ervoor op donderdag 10 april niet heeft opgewaardeerd. Ook de 2 dagen daarvoor op dinsdag 8 april weet ze zeker dat ze niet opgewaardeerd heeft. Er is in 2 dagen voor € 40,- opgewaardeerd. We hebben op 11 april het beltegoed gecontroleerd en deze stond op € 0,-. Wij hebben hier al een aantal meldingen van gemaakt maar helaas is het niet opgelost.

KPN
    Geachte mevrouw Van Lakwijk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Van Lakwijk, Kunt u doorgeven over welk 06-nummer het gaat?
    Alvast bedankt voor de medewerking.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    het mobiel nummer is ; 06-13824501
    KPN
    Geachte mevrouw Van Lakwijk, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie ook zelf rechtstreeks bereiken via telefoonnummer
    070-343 20 04.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Van Lakwijk, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    lakwijk
    zelf terug gebeld. Maar helaas is mijn klacht nog niet opgelost. Geen tegemoetkoming, niets.......Ik vind wel dat KPN zich er heeel makkelijk vanaf maakt.
    lakwijk
    Klacht is niet naar tevredenheid afgewerkt.
    We zijn het echter beu en geven het op

lakwijk

Ook een klacht indienen over KPN?