Opgelost door KPN: ONTERECHTE AFSCHRIJVINGEN VAN MIJN REKENING DOOR KPN

cnj0809

In november 2012 bij KPN winkel in Oss contract voor 2 jaar genomen. Vanaf het begin alleen maar ELLENDE. Na 16x naar de winkel te gaan en 7x gebeld te hebben werd mij uiteindelijk verteld dat ik aan het betalen was voor lease van IPHONE 5 ipv de PHONE 4 door fout van medewerker. "Uw bent helaas opgelicht door medewerker mevrouw" Hoezit het dan met wat ik te veel betaald heb "dat wordt teruggestort op uw rekening" ...IS NOOIT GEBEURD . Sterker nog de bedragen werden alleen maar hoger en hoger, tot mijn grote verbazing kwam ik er via de specificatie ook nog achter dat het kosten zijn voor bellen en internetten in landen WAAR IK NOG NOOIT GEWEEST BEN, ZELFS NIET IN DE BUURT VAN- bv. Sevie montenegro ????? Sterker nog ik ben helemaal niet in het buitenland geweest en MIJN TOESTEL OOK NIET! er wordt flink misbruik gemaakt van mijn nummer.
Reactie van kpn medewerker aan de telefoon: IS NIET ONS PROBLEEM, ZOEK HET MAAR UIT!!!!!!!!

Ten eerste zou KPN wat vriendelijkere medewerkers in dienst moeten nemen, wat een stelletje onproffesionele botte medewerkers, neem een voorbeeld aan vodafone medewerkers.
Ten tweede; kpn zou stappen moet ondernemen om fraude te voorkomen en mensen die gedupeerd zijn hierdoor wat vriendelijker te woord staan en samen naar een oplossing zoeken ipv de schouders op te halen en mensen onterechte toren hoge rekeningen te sturen. Ik wil niet betalen voor een of andere oplichter die de wereld aan het rondreizen is gebruik makend van mijn nummer. Kpn moet mijn telefoon kaart voor een aantal maanden zelf bewaren en met eigen ogen zien dat er gebeld wordt elders ter wereld terwijl zij de kaart in handen hebben. Is de oplossing.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Tuncan,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    cnj0809
    Gebeld door zeer vriendelijke kpn medewerker.....goh wat is dat belangrijk zeg. Maar probleem is in ieder geval ook opgelost