Opgelost door KPN: Onterechte afschrijvingen voor email

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 31899
Gebruiker
Bearhugs
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Sinds augustus 2012 wordt er bij mij maandelijks een bedrag van 7 euro afgeschreven. Bij nadere navraag schijnt dit een een heel oud emailadres te zijn welke altijd gratis geweest is maar schijnbaar dus vanaf vorig jaar betaald is. Dit is verder nooit met mij gecommuniceerd en onterecht. Aan de helpdesk een paar ongeintresserde snotneuzen aan de lijn gekregen welke de kalender ook niet helemaal begrepen. Alles behalve behulpzaam. Jammer dat ik het zo moet oplossen en niet via de helpdesk waar ik toch 3 kwartier aan de lijn heb gezeten.

Gewenste oplossing

Terugstorten onterechte afschrijvingen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van de Burgt,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Bearhugs
    Datum
    Er is 2 keer contact met me opgenomen tijdens werktijd. Gevraagd of het een probleem was om na 5e terug te bellen wat geen probleem zou zijn. Tot op heden wacht ik nog op dit telefoontje.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van de Burgt,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Bearhugs
    Datum
    Probleem opgelost :) Dank u wel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen