Opgelost door KPN: Onterechte afschrijvingen voor email
Details
Klacht
Sinds augustus 2012 wordt er bij mij maandelijks een bedrag van 7 euro afgeschreven. Bij nadere navraag schijnt dit een een heel oud emailadres te zijn welke altijd gratis geweest is maar schijnbaar dus vanaf vorig jaar betaald is. Dit is verder nooit met mij gecommuniceerd en onterecht. Aan de helpdesk een paar ongeintresserde snotneuzen aan de lijn gekregen welke de kalender ook niet helemaal begrepen. Alles behalve behulpzaam. Jammer dat ik het zo moet oplossen en niet via de helpdesk waar ik toch 3 kwartier aan de lijn heb gezeten.Gewenste oplossing
Terugstorten onterechte afschrijvingen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.