Klacht KPN: Onterechte afschrijvingen www.payinfo.nl

# 196321
Cynthia

Vorige week kwam ik er tot mijn schrik achter dat er al sinds een lange periode maandelijks onterechte kosten op mijn abonnement in rekening worden gebracht. Op de factuur staat dit omschreven als "SMS dienst www.payinfo.nl".

Ik heb nooit (bewust) toestemming voor deze dienst gegeven. Daarnaast heb ik ook nog eens geen enkel idee wat voor dienst dit dan zou zijn.

Na te bellen met KPN kreeg ik te horen dat ik alleen de laatste twee maanden vergoed zou krijgen van KPN. Ik neem hier geen genoegen mee.

Hierbij dien ik bij KPN een klacht in over de door mij in rekening gebrachte sms dienst. Ik wil dat KPN binnen 3 werkdagen:
1 onderzoekt of ik een geïnformeerd besluit heb genomen betreft deze sms dienst
2 of de aanmelding op de dienst plaats heeft gevonden conform de gedragscode
3 een volledig overzicht van de mij in rekening gebrachte kosten sinds het begin van de dienst, inclusief periode onder Hi
4 mij volledig schadeloos stelt voor alle in rekening gebrachte kosten

Ik wil volledig schadeloos gesteld worden voor alle bij mij in rekening gebrachte kosten betreft de SMS dienst.

KPN
    Geachte mevrouw Betten,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?