Klacht KPN: onterechte afsluiting mobiele nummers
Details
De klacht
Ik ben 28 juni onterecht afgesloten. KPN geeft keer op keer verkeerde of halve informatie en weigert mij te helpen.Mijn laatste email is niet beantwoord maar ik ontvang in plaats daarvan wel een brief waarin staat dat ze me als wanbetaler laten registreren als ik niet binnen 10 dagen betaal.
In mijn laatste mail heb ik een tegen voorstel gedaan en daar is niet op gereageerd.
KPN behandelt mij niet zoals het hoort.
Als deze klacht op dit medium niet werkt, zet ik er een advocaat op en wordt het een juridisch verhaal want ik laat me zo niet behandelen. Dit duurt nu al veel te lang.
De oplossing
In mijn correspondentie met KPN ben ik heel duidelijk over wat ik wil en wat ik kan. Als KPN deze keer zorgvuldig alle informatie bekijkt, moeten ze snappen dat ze een oplossing moeten bedenken voor het probleem waarvan ik niet de oorzaak ben.Ik wil ook voor het eind van deze dag een oplossing want ik zit al anderhalve week zonder telefoon en die gevolgen beginnen nu ook zichtbaar te worden.
Boven alles wil ik vandaag weer aangesloten worden met beide nummers.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.