Klacht KPN: onterechte afsluiting mobiele nummers

C.Haaswijk

Ik ben 28 juni onterecht afgesloten. KPN geeft keer op keer verkeerde of halve informatie en weigert mij te helpen.
Mijn laatste email is niet beantwoord maar ik ontvang in plaats daarvan wel een brief waarin staat dat ze me als wanbetaler laten registreren als ik niet binnen 10 dagen betaal.
In mijn laatste mail heb ik een tegen voorstel gedaan en daar is niet op gereageerd.
KPN behandelt mij niet zoals het hoort.
Als deze klacht op dit medium niet werkt, zet ik er een advocaat op en wordt het een juridisch verhaal want ik laat me zo niet behandelen. Dit duurt nu al veel te lang.

In mijn correspondentie met KPN ben ik heel duidelijk over wat ik wil en wat ik kan. Als KPN deze keer zorgvuldig alle informatie bekijkt, moeten ze snappen dat ze een oplossing moeten bedenken voor het probleem waarvan ik niet de oorzaak ben.
Ik wil ook voor het eind van deze dag een oplossing want ik zit al anderhalve week zonder telefoon en die gevolgen beginnen nu ook zichtbaar te worden.
Boven alles wil ik vandaag weer aangesloten worden met beide nummers.

KPN
    Geachte mevrouw Haaswijk,

KPN Klantenreacties CMT
    C.Haaswijk
    Ik ben benieuwd wanneer binnenkort precies is.
    Ook ben ik benieuwd of deze automatische reactie mee telt als reactie voor de reactietijd want dat is wel een hele flauwe truc. Voor mij tellen alleen de inhoudelijke reacties. Het is nog vroeg op de dag dus ik vind dat ik vandaag nog iemand aan de lijn kan hebben
    KPN
    Geachte mevrouw Haaswijk,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?