Opgelost door KPN: Onterechte automatische afschrijving voor breedbanddienst

DingenaStijnen

In maart 2015 naar KPN gebeld waarom er nog geld afgeschreven wordt van de rekening nadat we gestopt zijn met telefonie bij KPN. KPN zei dat het voor de KPN internetlijn was. Vreemd omdat er geen verplichtingen meer met KPN zouden zijn. De afschrijvingen bleven doorgaan. Weer KPN gebeld, nadat ik een aanmaning kreeg om te betalen. Bleek dat er jarenlang van onze rekening een bedrag werd afgeschreven voor een dienst die sinds 2007 niet meer bestaat.
102 maanden dus € 7,49 afgeschreven, zonder het leveren van een dienst en ook nog eens voor een dienst waar we nooit om gevraagd hebben.
KPN wilde wel een schikking treffen van 2015, we krijgen 6 maanden terug.
Ja, ja € 52 voor onterecht innen van > € 750

Ze wisten nog te vertellen dat we deze dienst betaalde vanaf 1999. Toen woonden we in een andere plaats/regio. Internet bij een andere provider

[adres verwijderd]

Terug storten van de geinde bedragen vanaf het moment dat KPN met deze dienst is gestopt (102 maanden à € 7,49)

KPN
    Geachte mevrouw Stijnen,

KPN Klantenreacties CMT
    Geachte KPN,
    Wij zijn benieuwd naar uw reactie. Anders het bericht dat we reactie zouden krijgen, hebben wij inhoudelijk geen reactie ontvangen
    Mvrg Dingena en Kees Stijnen
    KPN
    Geachte mevrouw Stijnen,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 20 23 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    DingenaStijnen
    Keurig afgehandeld. We zijn er blij mee.
    Had al gehoord van CB dat we sowieso niet meer als 5 jaar zouden terug krijgen. We krijgen idd 5 jaar terug, en daar gaan we accoord mee

DingenaStijnen

Ook een klacht indienen over KPN?