Opgelost door KPN: Onterechte automatische afschrijving voor breedbanddienst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117726
Gebruiker
DingenaStijnen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In maart 2015 naar KPN gebeld waarom er nog geld afgeschreven wordt van de rekening nadat we gestopt zijn met telefonie bij KPN. KPN zei dat het voor de KPN internetlijn was. Vreemd omdat er geen verplichtingen meer met KPN zouden zijn. De afschrijvingen bleven doorgaan. Weer KPN gebeld, nadat ik een aanmaning kreeg om te betalen. Bleek dat er jarenlang van onze rekening een bedrag werd afgeschreven voor een dienst die sinds 2007 niet meer bestaat.
102 maanden dus € 7,49 afgeschreven, zonder het leveren van een dienst en ook nog eens voor een dienst waar we nooit om gevraagd hebben.
KPN wilde wel een schikking treffen van 2015, we krijgen 6 maanden terug.
Ja, ja € 52 voor onterecht innen van > € 750

Ze wisten nog te vertellen dat we deze dienst betaalde vanaf 1999. Toen woonden we in een andere plaats/regio. Internet bij een andere provider

[adres verwijderd]

De oplossing

Terug storten van de geinde bedragen vanaf het moment dat KPN met deze dienst is gestopt (102 maanden à € 7,49)

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Stijnen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    DingenaStijnen
    Datum
    Geachte KPN,
    Wij zijn benieuwd naar uw reactie. Anders het bericht dat we reactie zouden krijgen, hebben wij inhoudelijk geen reactie ontvangen
    Mvrg Dingena en Kees Stijnen
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Stijnen,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 20 23 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    DingenaStijnen
    Datum
    Keurig afgehandeld. We zijn er blij mee.
    Had al gehoord van CB dat we sowieso niet meer als 5 jaar zouden terug krijgen. We krijgen idd 5 jaar terug, en daar gaan we accoord mee

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DingenaStijnen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen