Klacht KPN: Onterechte buitenlandbundelkosten voor bestaande abonnees

# 192967
J. Kok

Ik ben een bestaande abonnee van KPN mobiel met een duur abonnement
voor onbeperkt sms en bellen en een 5 Gb internet bundel.
Als ik in het buitenland , en ik woon aan de grens dus dat komt vaak voor, ben moet ik een buitenlandbundel kopen voor een hoop geld.
Wat blijkt nu, nieuwe abonnees kunnen gewoon uit hun internet
Bundel putten om in het buitenland te internetten.
Ik vind dit discriminatie van debestaande abonnees; ik betaal net zo veel abonnementskosten als nieuwe abonnees, dus ik vind dat ik recht heb op dezelfde behandeling , dus evengoed internet uit mijn bundel en retourneringen van de door mij gekochte buitenlandbundel van 15 euro.

ik vind dat ik recht heb op dezelfde behandeling , dus evengoed internet in het buitenland uit mijn bundel en retourneringen van de door mij gekochte buitenlandbundel van 15 euro.

Geachte mevrouw Kok,

J. Kok
    Tja, moet ik hier op reageren dan?
    Geachte mevrouw Kok,

J. Kok
    Ben gebeld door een Hele vriendelijke man die mij een standaard oplossing aandeed,. Hier heb naar gezocht maar .voor vijf euro per maamd kan ik 60 dagen per jaar internetten in het buitenland.
    Echter die vijf euro geldt tot einde contract en kun je niet opzeggen. In mijn geval tot 8-2018 terwijl einde roaming juni 2007 is aangekondigd moet ik dan tot 8 -2018 blijven doorbetalen
    Dat kost me dan 100 euro extra.
    deze 5 euro extra zou dan ook moeten eindigen
    Zie mijn commentaar hierboven
    Helaas kon ik het telefoonnr niet met vonden van die mijnheer die me gebeld had
    J. Kok
    Hallo, er is niet meer gereageerd op mijn antwoord, ik vind dat mijn klacht nog steeds niet naar behoren afgehandeld is.
    Waar blijft jullie reactie
    Waar blijft jullie reactie
    Geachte heer Kok,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?