Klacht KPN: Onterechte buitenlandbundelkosten voor bestaande abonnees

Klachtnummer
# 192967
Gebruiker
J. Kok
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Ik ben een bestaande abonnee van KPN mobiel met een duur abonnement
voor onbeperkt sms en bellen en een 5 Gb internet bundel.
Als ik in het buitenland , en ik woon aan de grens dus dat komt vaak voor, ben moet ik een buitenlandbundel kopen voor een hoop geld.
Wat blijkt nu, nieuwe abonnees kunnen gewoon uit hun internet
Bundel putten om in het buitenland te internetten.
Ik vind dit discriminatie van debestaande abonnees; ik betaal net zo veel abonnementskosten als nieuwe abonnees, dus ik vind dat ik recht heb op dezelfde behandeling , dus evengoed internet uit mijn bundel en retourneringen van de door mij gekochte buitenlandbundel van 15 euro.

De oplossing

ik vind dat ik recht heb op dezelfde behandeling , dus evengoed internet in het buitenland uit mijn bundel en retourneringen van de door mij gekochte buitenlandbundel van 15 euro.

10 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kok,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    J. Kok
    Datum
    Tja, moet ik hier op reageren dan?
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kok,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    J. Kok
    Datum
    Ben gebeld door een Hele vriendelijke man die mij een standaard oplossing aandeed,. Hier heb naar gezocht maar .voor vijf euro per maamd kan ik 60 dagen per jaar internetten in het buitenland.
    Echter die vijf euro geldt tot einde contract en kun je niet opzeggen. In mijn geval tot 8-2018 terwijl einde roaming juni 2007 is aangekondigd moet ik dan tot 8 -2018 blijven doorbetalen
    Dat kost me dan 100 euro extra.
    deze 5 euro extra zou dan ook moeten eindigen
  5. Auteur
    J. Kok
    Datum
    Zie mijn commentaar hierboven
    Helaas kon ik het telefoonnr niet met vonden van die mijnheer die me gebeld had
  6. Auteur
    J. Kok
    Datum
    Hallo, er is niet meer gereageerd op mijn antwoord, ik vind dat mijn klacht nog steeds niet naar behoren afgehandeld is.
  7. Auteur
    J. Kok
    Datum
    Hallo, er is niet meer gereageerd op mijn antwoord, ik vind dat mijn klacht nog steeds niet naar behoren afgehandeld is.
  8. Auteur
    J. Kok
    Datum
    Waar blijft jullie reactie
  9. Auteur
    J. Kok
    Datum
    Waar blijft jullie reactie
  10. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kok,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen