Opgelost door KPN: onterechte declaratie vip games weekly

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122717
Gebruiker
jeroen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik krijg van kpn een rekening van de telefoons van mijn kinderen deze is 20 euro hoger dan normaal. Gebeld met de klantenservice en die verteld mij dat mijn zoon lid geworden is van vip games weekly en dit kost 5 euro per week.
Hij weet nergens van en heeft ook nooit iets geactiveerd.
Hiervoor was zijn abonnement van hi nooit geen problemen gehad nu is het een kpn abonnement geworden en dan krijgen we dit.

De oplossing

Dat het onterecht berekende geld 6x5 euro terugbetaald wordt.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dijk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jeroen
    Datum
    Nog steeds niets gehoord van kpn
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dijk,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    jeroen
    Datum
    Gebeld door kpn en een passende oplossing geboden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen