Klacht KPN: Onterechte einddatum mobiel abonnement

Mae

Ik ben in juli 2014 een mobiel 2 jarig contract aangegaan. Nu beweerd KPN al sinds november 2015 dat de einddatum van dit contract mei 2017 is.
KPN doet net alsof ze dom zijn en niet begrijpen dat dit niet klopt.
– juli 2014 tot juli 2016 is 2 jaar en niet mei 2017 !
– Volgens de eigen voorwaarden van KPN mag je 6 maanden voor het aflopen van je abonnement verlengen. Dit zou dus pas vanaf januari 2016 kunnen en deze kwestie speelt al sinds november 2015 dus ook dat heb ik niet gedaan !

Ik ben pas tevreden als KPN hun eigen voorwaarden niet tegenspreekt en mijn contract datum gewoon houd op de datum waar ik hem voor aan gegaan ben. Door een fout in hun administratie kost mij dit nu 10 maanden langer contract a 55 euro per maand ! Ik ga NIET betalen voor iets waar ik nooit mee ingestemd heb en als KPN bij hun mening blijft dat dit wel juist is dan wil ik bewijs hiervan zien. Zo niet laat ik het voor de rechter komen. Die zal mij in gelijk stellen daar KPN geen bewijs kan leveren van iets wat ik nooit aangegaan ben.

KPN
    Geachte mevrouw Roderkerken,

KPN Klantenreacties CMT
    Mae
    Ik zou afgelopen maandag terug gebeld worden en dit is nog steeds niet gebeurd !
    KPN
    Geachte mevrouw Roderkerken,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Ook is de voicemail ingesproken
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 23 12.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?