Opgelost door KPN: Onterechte herinnering kosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 73612
Gebruiker
Gurwulf
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Een tijdje geleden heb ik van KPN een derde herinnering ontvangen voor een rekening waar ik niks van af wist. Het zou gaan om een bedrag van 26,50 en daarnaast een telefoon rekening die afgesloten zou gaan worden. De eerdere herinnering heb ik voor gebeld en toen werd mij gezegd dat: "Je kan deze brief beschouwen als niet verstuurd." Ik heb deze brief en herinnering dus achter me gelaten en dit komt dan redelijk koud op je dak vallen. Het is vervelend als er dan word geroepen dat je ook nog eens aansluitingskosten moet betalen omdat zij hem eenzijdig hebben afgesloten. Al dit had voorkomen kunnen worden als de juiste informatie gelijk was verstrekt. Integendeel bel ik door deze brief nogmaals naar hetzelfde nummer en toen kon de klantenservice mijn gegevens en deze 'mysterieuze' rekening opeens wel vinden. Ik zou er niks aan kunnen doen en moet de volle mik betalen. Hierdoor zou ik meer als 70 euro onterecht kwijt zijn dankzij fouten aan de kant van het bedrijf. Klant is koning ....

Gewenste oplossing

Ik ben meer dan bereid om de normale: 11.50 te betalen zoals dat normaliter moet gebeuren. Daar heb ik totaal geen problemen mee. Wat ik wel van jullie wens is dat al deze herinneringskosten teniet worden gedaan. Deze zijn onterecht en daar wens ik ook niet voor te betalen. Daarnaast dit zogenaamde: 'Eenzijdige afsluiting' moet ook ongedaan gemaakt worden.

Ik verwacht van jullie dat jullie discreet omgaan met deze situatie en dat er nu een rechtmatige oplossing komt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Stange,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Gurwulf
    Datum
    Beste KPN,Ik wacht rustig af op het contact. Met vriendelijke groet,
    Jeroen Stange
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Stange, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Gurwulf
    Datum
    Helaas heeft het wel tot het klachtenkompas moeten komen maar de afhandeling daarna was positief. Mits ze daadwerkelijk ook doem wat er was beloofd: Iets wat tot nu toe nog niet is gebeurt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen