Opgelost door KPN: Onterechte herinnering kosten
Details
Klacht
Een tijdje geleden heb ik van KPN een derde herinnering ontvangen voor een rekening waar ik niks van af wist. Het zou gaan om een bedrag van 26,50 en daarnaast een telefoon rekening die afgesloten zou gaan worden. De eerdere herinnering heb ik voor gebeld en toen werd mij gezegd dat: "Je kan deze brief beschouwen als niet verstuurd." Ik heb deze brief en herinnering dus achter me gelaten en dit komt dan redelijk koud op je dak vallen. Het is vervelend als er dan word geroepen dat je ook nog eens aansluitingskosten moet betalen omdat zij hem eenzijdig hebben afgesloten. Al dit had voorkomen kunnen worden als de juiste informatie gelijk was verstrekt. Integendeel bel ik door deze brief nogmaals naar hetzelfde nummer en toen kon de klantenservice mijn gegevens en deze 'mysterieuze' rekening opeens wel vinden. Ik zou er niks aan kunnen doen en moet de volle mik betalen. Hierdoor zou ik meer als 70 euro onterecht kwijt zijn dankzij fouten aan de kant van het bedrijf. Klant is koning ....Gewenste oplossing
Ik ben meer dan bereid om de normale: 11.50 te betalen zoals dat normaliter moet gebeuren. Daar heb ik totaal geen problemen mee. Wat ik wel van jullie wens is dat al deze herinneringskosten teniet worden gedaan. Deze zijn onterecht en daar wens ik ook niet voor te betalen. Daarnaast dit zogenaamde: 'Eenzijdige afsluiting' moet ook ongedaan gemaakt worden.Ik verwacht van jullie dat jullie discreet omgaan met deze situatie en dat er nu een rechtmatige oplossing komt.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.