Opgelost door KPN: onterechte incassering van kosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 630330
Gebruiker
A. Stigter
Datum
3 reacties

Details

Klacht

klacht betreft factuurnr 1235862040

op 27 okt bevond ik mij op de veerboot naar Harwich, die nog in de haven van Hoek van Holland lag.
Op de factuur staat een bedrag van 44,52 euro voor internetgebruik over een satlietverbinding. Ik heb de door de KPN verzonden sms hierover niet ontvangen en krijg ook geen uitleg aan de telefoon hoe dit bedrag tot stand is gekomen, zogenaamd uit privacy overwegingen.

Ik wil dat KPN deze dwaling corrigeert .

Gewenste oplossing

zie boven
Geboden oplossing
het in rekening gebrachte bedrag voor dataverbruik via sateliet aan boord van de ferry in de haven van Hoek vannHolland is volledig gecrediteerd vanwege de verwarring met de tijdzones en het niet hebben van enige verbinding aan boord met het kpn netwerk zodat er geen sms binnen kon komen met een waarschuwing.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Stigter,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    A. Stigter
    Datum
    Kpn zou contact opnemen. Is nog niet gedaan
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Stigter,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen