Opgelost door KPN: onterechte incassering van kosten

A. Stigter

klacht betreft factuurnr 1235862040

op 27 okt bevond ik mij op de veerboot naar Harwich, die nog in de haven van Hoek van Holland lag.
Op de factuur staat een bedrag van 44,52 euro voor internetgebruik over een satlietverbinding. Ik heb de door de KPN verzonden sms hierover niet ontvangen en krijg ook geen uitleg aan de telefoon hoe dit bedrag tot stand is gekomen, zogenaamd uit privacy overwegingen.

Ik wil dat KPN deze dwaling corrigeert .

zie boven
het in rekening gebrachte bedrag voor dataverbruik via sateliet aan boord van de ferry in de haven van Hoek vannHolland is volledig gecrediteerd vanwege de verwarring met de tijdzones en het niet hebben van enige verbinding aan boord met het kpn netwerk zodat er geen sms binnen kon komen met een waarschuwing.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Stigter,

KPN Klantenreacties CMT
    A. Stigter
    Kpn zou contact opnemen. Is nog niet gedaan
    KPN
    Geachte mevrouw Stigter,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?