Opgelost door KPN: onterechte incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 256472
Gebruiker
a.waerts
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Tot onze grote verbazing werd op 24-2-2027 het bedrag van € 796,92 via automatische incasso afgeschreven voor zakelijke breedband diensten KPN. De tegenrekening is echt van de KPN zijnde NL 12 INGB 0000 0452 00

We hebben wel een zaak maar GEEN zakelijk contract met de KPN !!!

Laat staan een machtiging getekend.

Uiteraard hebben wij dit bedrag gelijk gestorneerd.
Hoe is dit mogelijk KPN???

Gewenste oplossing

-Geen volgende incasso pogingen meer.
-antwoord van KPN hoe dit heeft kunnen gebeuren.
-een werkende klachten site KPN !
Geboden oplossing
De fout bleek een verwarring tussen twee bedrijven wiens namen (een beetje) op elkaar leken. Door de KPN is er snel gereageerd en de zaak is opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Waerts-Groenhof,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    a.waerts
    Datum
    De KPN heet het probleem gelukkig snel opgelost!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen