Klacht KPN: Onterechte incasso internet
Details
Klacht
Eind 2008, wegens vertrek naar buitenland met boot, alle abonnementen opgezegd.Telefoon afgemeld, internet, modem teruggestuurd, etc.
Geen andere incasso opdrachten ondertekend.
Omdat je bij het varen afhankelijk bent van internet cafés voor mail enz. Was het me niet opgevallen dat maandelijks een bedrag van € 3.56 automatisch door KPN wordt afgehaald. KPN meldt volgens factuur echter deze gaat naar het adres(neem ik aan) in Ned. Die verhuurd is aan Poolse mensen...
Kenmerk nr KPN 00440025958944244002595
Giro KPN 398053
Gewenste oplossing
Gaarne stopzetten incasso en retourneren van het onterechte afgeboekte bedragen met terugwerkende kracht.Post sturen naar
R.S. De Wolf
Postbox 6709
31100
Lefkada
Greece
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.