Klacht KPN: Onterechte incasso internet

Klachtnummer
# 35873
Gebruiker
Wennekes
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Eind 2008, wegens vertrek naar buitenland met boot, alle abonnementen opgezegd.
Telefoon afgemeld, internet, modem teruggestuurd, etc.
Geen andere incasso opdrachten ondertekend.
Omdat je bij het varen afhankelijk bent van internet cafés voor mail enz. Was het me niet opgevallen dat maandelijks een bedrag van € 3.56 automatisch door KPN wordt afgehaald. KPN meldt volgens factuur echter deze gaat naar het adres(neem ik aan) in Ned. Die verhuurd is aan Poolse mensen...
Kenmerk nr KPN 00440025958944244002595
Giro KPN 398053

Gewenste oplossing

Gaarne stopzetten incasso en retourneren van het onterechte afgeboekte bedragen met terugwerkende kracht.
Post sturen naar
R.S. De Wolf
Postbox 6709
31100
Lefkada
Greece

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wolf,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Wennekes
    Datum
    Aan KPN
    U kunt me bereiken via e mail, ricapeet.wennekes688@gmail.com
    In afwachting
    Rica de Wolf
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wolf,De behandelaar heeft u eem mail gestuurd. Het betreft een oud e-mail adres van u.
    Kunt u aangeven of u het e-mailadres nog in stand wil houden?
    Alvast bedankt voor de terugkoppeling.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen