Opgelost door KPN: Onterechte incasso Spotify

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 444090
Gebruiker
nipenburg
Datum
4 reacties

Details

De klacht

KPN heeft een dienst die zij aanbieden, genaamd Spotify premium. Hiervoor betaalt men een kleine 10 euro per maand om hiervan gebruik te kunnen maken. Echter, zodra je KPN alles-in-1 hebt afgesloten ontvang je GRATIS Spotify premium.
Hier kwam ik helaas wat laat achter, omdat ik enkel naar een factuur ga kijken als er iets verhoogd is oid.

Al die tijd (minimaal 4 jaar inmiddels) heb ik dus 10 euro per maand betaald voor iets wat ook gratis in een pakket zit. Toen ik hiervan een melding deed bij KPN, was de reactie "Dit is uw eigen keuze geweest", wat niet waar is want ik heb nooit gevraagd om een gratis Spotify premium account. Ik heb wél bewust destijds voor die 10 euro per maand gekozen, niet wetende dat deze in een later stadium gratis zou zijn.
KPN stelt zich zeer onvolwassen op en wijst enkel naar het feit dat ik dit had moeten weten (terwijl er nooit een medewerker is die mij heeft geïnformeerd).

De oplossing

Ik heb in mijn klacht nooit gevraagd om een volledige teruggave van het door mij teveel betaalde bedrag, ik wilde enkel een kleine tegemoetkoming voor iets waar ik niks aan kon doen en iemand die dus al ruim 10 jaar klant is.
Zo zie je maar, je kan niks verwachten als jij hen nodig hebt..

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/Ipenburg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    nipenburg
    Datum
    Helaas nog steeds niks vernomen van KPN..
  3. Auteur
    nipenburg
    Datum
    Helaas heb ik geen gemiste oproep of een mailtje mogen ontvangen. Ook heb ik inmiddels 2 keer het opgegeven 06-nummer gebeld, maar geen medewerker kunnen spreken helaas.
  4. Auteur
    nipenburg
    Datum
    Eric Brinkman van KPN heeft contact met mij opgenomen en een meer dan prima voorstel gedaan. Met Eric verder meerdere keren contact gehad en dit is zeer prettig bevallig. Zowel het contact als de oplossing heb ik als zeer prettig ervaren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nipenburg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?