Klacht KPN: Onterechte kosten op factuur voor films die niet zijn bekeken

Klachtnummer
# 195995
Gebruiker
Piet1988
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op mijn laatste factuur staan kosten voor drie films die ik zou hebben bekeken. Ik weet 100% zeker dat dit niet het geval is. Zeker omdat het midden in de nacht was.

De oplossing

Compensatie voor de onterechte kosten en garantie dat dit niet nog een keer voorkomt.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dalen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen