Opgelost door KPN: Onterechte kosten voor digitenne

ReneDJ68

In april 2019 heeft KPN Digitenne uitgefaseerd voor een nieuwe variant. Een module in de TV was niet meer mogelijk. Terwijl KPN de dienst zelf heeft gestopt, geen nieuwe apparatuur heeft geleverd dus weer dat ik van het alternatief geen gebruik maak factureren ze wel door. Op het forum van KPN volgt geen reactie, zie ook:

Hoe kan het zijn dat ik betaal voor iets wat niet leverbaar is?

Kosten crediteren vanaf het moment dat KPN zelf de dienst heeft gestopt. Ik voel bij behandeld als “slaper” Kon heeft niet voldaan aan zijn zorgplicht.

KPN
    Geachte heer De Jong,

KPN Klantenreacties CMT
    IVM deze melding vanuit Klachtenkompas:

"Het is al een tijdje stil rond jouw klacht aan KPN en over enkele dagen wordt de klacht automatisch gesloten. Door een reactie te plaatsen, blijft de klacht actief en wordt de looptijd weer verlengd. Als de klacht gesloten is, kan niemand meer reageren op de klacht."

Er is nog geen contact geweest op basis van dit bericht.
    KPN
    Geachte heer De Jong,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

ReneDJ68
Contact gehad met de medewerker. De geboden oplossing is crediteren van de maandbedragen waarin de dienst niet geleverd is (en ook niet geleverd kon worden) Tevens het verzoek gedaan om te controleren of er meer "slapers" zijn zo als ik.

Ook een klacht indienen over KPN?