Opgelost door KPN: Onterechte kosten voor digitenne

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 448474
Gebruiker
ReneDJ68
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In april 2019 heeft KPN Digitenne uitgefaseerd voor een nieuwe variant. Een module in de TV was niet meer mogelijk. Terwijl KPN de dienst zelf heeft gestopt, geen nieuwe apparatuur heeft geleverd dus weer dat ik van het alternatief geen gebruik maak factureren ze wel door. Op het forum van KPN volgt geen reactie, zie ook:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/kosten-voor-oude-ontvanger-499338?postid=992852

Hoe kan het zijn dat ik betaal voor iets wat niet leverbaar is?

De oplossing

Kosten crediteren vanaf het moment dat KPN zelf de dienst heeft gestopt. Ik voel bij behandeld als “slaper” Kon heeft niet voldaan aan zijn zorgplicht.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Jong,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ReneDJ68
    Datum
    IVM deze melding vanuit Klachtenkompas:

    "Het is al een tijdje stil rond jouw klacht aan KPN en over enkele dagen wordt de klacht automatisch gesloten. Door een reactie te plaatsen, blijft de klacht actief en wordt de looptijd weer verlengd. Als de klacht gesloten is, kan niemand meer reageren op de klacht."

    Er is nog geen contact geweest op basis van dit bericht.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Jong,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ReneDJ68
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contact gehad met de medewerker. De geboden oplossing is crediteren van de maandbedragen waarin de dienst niet geleverd is (en ook niet geleverd kon worden) Tevens het verzoek gedaan om te controleren of er meer "slapers" zijn zo als ik.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen