Klacht KPN: Onterechte ongeacepteerde mobiele diensten

Klachtnummer
# 185084
Gebruiker
Jacobschepers
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb al een tijdje dat mijn abonnement kosten z'n 20 euro per maand hoger zijn dan normaal en al even gekeken na wat fora af te gaan en bij payinfo te kijken bleek er via ren dienst genaamt gammii mobiel al de afgelopen maanden 65 euro geïnd te zijn een dienst waar ik me nooit voor heb aangemeld heb of geaccepteerd heb ik vind dit totaal niet netjes beging aardig te twijfelen over kpn ook sins ik laast mijn abonnement heb verlegt naar een 10gig internet heb ik nu opeens al de helft verbruikt in net 10 dagen maar met mm oude abonnement van 8 gig kreeg ik hem bijna nooit op ook geeft m'n rekening aan dat ik afgelopen maand 9,8 heb verbruikt maar op de App en via d'r sms dat ik er overheen zat en zo extra mb's gekocht terwijl er op mijn eind afrekening geen verbruik had boven de 10 gig ik snap niet hoe dan allemaal kan ik gebruik ook bijna de hele dag mijn WiFi

Gewenste oplossing

Ik zie graag een oplossingen voor de kosten die ik niet gemaakt heb en zonder mijn toestemming en goedkeuring van mijn rekening zijn gehaald
En
Een oplossing en duidelijkheid waardoor ik opeens zo veel mb's verbruikt heb terwijl ik bijna altijd op WiFi zit en opeens binnen 10 dagen al de helft van mijn 10 gig abonnement heb verbruikt en heel apart vind elke keer als ik in het buitenland kom en laast een extra buitenland bundel heb aangeschaft en mijn data en roming op binnen en buitenland staat ik alsnog geen internet of verbinding heb in het buitenland

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schepers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Jacobschepers
    Datum
    Tot op heden alleen gebeld dat het in behandeling zou genomen worden verder niets meer gehoord helaas ben benieuwd of er wel wat gebeurd m'n internet Is nu al voor 80% verdwenen terwijl k het normaal makkelijk redde
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schepers,

    De behandelaar van deze reactie heeft een e-mail bericht gestuurd met de oplossing.

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen