Opgelost door KPN: Onterechte opzegtermijnkosten vaste telefonie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 17132
Gebruiker
K.J.
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ook ik ben geconfronteerd, zoals velen voor mij, met opzegkosten (166,92) nadat ik (dacht) mijn prive vaste lijn abonnement op te zeggen. Na nalopen van oude facturen blijkt dat KPN mijn abonnement in 2010, zonder mijn medeweten heeft omgezet in een zakelijk contract. Natuurlijk nooit op mijn nota's hierop gelet maar dit valt natuurlijk niet op. Via de klantenservice en de administratie natuurlijk zoals iedereen al in diverse forums al ervaren heeft geen enkele compassie met de voormalige klant. Dus dan maar op deze manier. Ik hoop dat langs deze weg ook voor mij een oplossing gevonden wordt. Ook ik heb helaas het geld niet op mijn rug groeien.

De oplossing

Graag de onterechte opzegkosten terugboeken op mijn rekening

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Heijden,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    K.J.
    Datum
    Ik wacht op uw telefoontje.
  3. Auteur
    K.J.
    Datum
    Ik moet zeggen, KPN reageerde bijzonder snel; ik werd gisteren al gebeld. Zij hebben de fout ruiterlijk erkend en keurig netjes hun verontschuldigingen aangeboden. Binnen10 werkdagen wordt het geld geretourneerd op mijn rekening. In ieder geval langs deze weg toont KPN wel aan dat zij in staat zijn ook klantenservice te verlenen. Jammer blijft dat de reguliere weg nog steeds een doodlopende is.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Heijden,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    K.J.
    Datum
    Ik had al in mijn vorige reactie aangegeven dat ik op deze wijze zeer tevreden ben over d de

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.J.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen