Opgelost door KPN: Onterechte rekening van €120.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185644
Gebruiker
Margo
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een paar weken geleden deed mijn tv in de woonkamer het niet meer. Ik gebeld met de KPN , maar medewerker kon het niet oplossen dus er kwam een monteur. Deze monteur had ik al ooit eerder gehad. Deze monteur heeft helemaal geen verstand van zaken. Er moest toen ook al iemand anders komen om zijn prutswerk op te lossen. Hij heeft nooit geen onderdelen bij zich. Zo ook nu weer. Hij vond dat alles vervangen moest worden.
Toen hij wegging was er nog niets opgelost. Andere dag kwam er een andere monteur, die had in 10 minuten door dat het zwarte kastje kapot was, en heeft dat vervangen. Moet ik dat betalen??? Waar is die €120 voor?? Ik heb hier over gebeld maar niets meer gehoord.
SCHANDALIG!!

De oplossing

Die € 120 wordt teruggestort. Anders laat ik die toch storneren door de bank

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Blaauw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Margo
    Datum
    Ik wacht nog steeds tot er contact wordt opgenomen....tot op heden nog niets gehoord.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Blaauw,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Margo
    Datum
    Ik krijg binnen 7 dagen m,n €120 teruggestort is me gezegd.
    Verder excuses en zou bos bloemen krijgen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen