Opgelost door KPN: Onterechte rekening van €120.

Margo

Een paar weken geleden deed mijn tv in de woonkamer het niet meer. Ik gebeld met de KPN , maar medewerker kon het niet oplossen dus er kwam een monteur. Deze monteur had ik al ooit eerder gehad. Deze monteur heeft helemaal geen verstand van zaken. Er moest toen ook al iemand anders komen om zijn prutswerk op te lossen. Hij heeft nooit geen onderdelen bij zich. Zo ook nu weer. Hij vond dat alles vervangen moest worden.
Toen hij wegging was er nog niets opgelost. Andere dag kwam er een andere monteur, die had in 10 minuten door dat het zwarte kastje kapot was, en heeft dat vervangen. Moet ik dat betalen??? Waar is die €120 voor?? Ik heb hier over gebeld maar niets meer gehoord.
SCHANDALIG!!

Die € 120 wordt teruggestort. Anders laat ik die toch storneren door de bank

KPN
    Geachte mevrouw Blaauw,

KPN Klantenreacties CMT
    Margo
    Ik wacht nog steeds tot er contact wordt opgenomen....tot op heden nog niets gehoord.
    KPN
    Geachte mevrouw Blaauw,

KPN Klantenreacties CMT
    Margo
    Ik krijg binnen 7 dagen m,n €120 teruggestort is me gezegd.
    Verder excuses en zou bos bloemen krijgen.

Margo

Ook een klacht indienen over KPN?