Opgelost door KPN: Onterrecht afsluiten vaste telefoon

# 182004
EJDV

In verband met de verkoop van mijn appartement werd het vaste belbasis telefoonabonnement door mij opgezegd.
Omdat de verkoop helaas niet doorging werd dit door mij tijdig kenbaar gemaakt en medegedeeld dat de opzegging kon worden geanuleerd hetgeen werd bevstigd.
Ondanks deze toezegging bleek de vaste telefoonaansluiting te zijn afgesloten.
Na informatie hierover en eindeloos wachten en te worden doorverbonden met diverse afdelingen werd uiteindelijk medegedeeld dat er iets mis was gegaan.
De telefoon kon opnieuw worden aangesloten, echter hiervoor werd € 62,50 in rekening gebracht.
Ik ben het hiermee oneens omdat het afsluiten het gevolg is van een discommunicatie bij KPN.

opnieuw aansluiten zonder kosten

KPN
    Geachte mevrouw Terreroo,

KPN Klantenreacties CMT

EJDV
    Gezien alle ergernis en het gedoe over het ten onrechte afsluiten van mijn vaste telefoonaansluiting heb ik inmiddels contact opgenomen met een andere provider om mijn bestaande tel.nr. te porteren. Het nummer dat door u ter beschikking wordt gesteld is echter onjuist, n.l. 070-3299835 en dit moet zijn: 070-3299825.
    Gelieve zorg te dragen dat het goede nummer zal worden verstrekt. Uw reactie zie ik gaarne op zeer korte termijn tegemoet.
    EJDV
    Inmiddels zijn er zeven dagen verstreken en het blijkt dat KPN niet serieus omgaat met mijn klacht. Op zijn zachtst uitgedrukt onfatsoenlijk/ongeïnteresseerd en tekenend voor een disfunctionerende organisatie; geen reclame en een gang van zaken waarmee KPN zijn naam te grabbel gooit. Uw reactie verwacht ik op zeer korte termijn.
    KPN
    Geachte mevrouw Terreroo,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 23 35.

KPN Klantenreacties CMT
    EJDV
    Op 29 augustus werd mijn klacht besproken en tot mijn tevredenheid opgelost.