Opgelost door KPN: ontevreden over omgaan van medewerkers mbt reparatie mobiele toestel!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 183815
Gebruiker
koorosh
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hi
Ik heb een iphone 6 die van kpn gekocht is en nog geen 2 jaar oud! bij mij de mute knop deed opeens vreemd en gaat nu automatisch aan en of! ik heb het naar Apple store gebracht en is daar open gemaakt en onderzocht. volgens apple store is sprake van kapotte knop maar niet door onjuiste gebruik en moet volgens consumenten recht door kpn gerepareerd worden onder 2 jaar garantie. ik het de rapportage met toestel naar kpn winkel in Zoetermeer gebracht en ze hebben de toestel voor reparatie naar Teleplan gestuurd. na bijna 2weken krijg is het terug en ik zag vrij snel dat het probleem niet opgelost was en knoop was nog kapot! ik ben terug gegaan naar kpn en ze hebben de toestel weer terug gestuurd met notitie dat reparatie niet goed gegaan is! ze zouden ook eerste keer naar batterij kijken en dat waren ze ook vergeten!!!!
ik kreeg tot mijn grote verbazing te horen 1 week later dat ze nu zeggen dat de reparatie valt opeens niet onder garantie omdat volgens hun door val van toestel is!

De oplossing

dit is belachelijk! tussendoor is niks veranderd maar nu omdat ze kunnen geen reparatie uitvoeren en willen ze het toestel niet vervangen komen ze opeens met smoesjes! mijn rapport van apple store is al bewijs dat kapotte mute knop komt niet door onjuiste gebruik of val! ik moest ook 36euros zelfs betalen voor onderzoek kosten zonder reparatie van mijn toestel die nog onder garantie periode valt! anders krijg ik mijn toestel niet terug!!!! ik wil dat ze netjes met klachten omgaan! niet liegen! en netjes mijn toestel gratis repareren of vervangen zoals het hoort!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Faridpoota,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    koorosh
    Datum
    Klachten afdeling van kpn heeft naar aanleiding van mijn klacht bij klachten kompas met mij contact opgenomen en geaccepteerd om reparatie kosten van mijn iphone toch te vergoeden . Uiteindelijk hele nette afhandeling waarvoor mijn dank .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
koorosh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen