Opgelost door KPN: Ontevreden service 1888

content Opgelost
w.vanwilpe

Ik bel met 1888 en geef aan dat het nummer wat ik probeer te bellen buitengebruik is. Mdw praat door mij heen en schakelt mij door naar het nummer waarvan ik aan het begin van het gesprek al had aangegeven dat het niet in gebruik was.

medewerker aanspreken dat dit niet de bedoeling is en ik serieus geholpen wil worden

w.vanwilpe
    Ik was op zoek naar het nummer van MFC ons huis te St. Annaparochie. Omdat het nummer wat op hun website staat buiten gebruik is belde ik met 1888. De dame welke ik aan de lijn kreeg had naar mijn idee heel erg haast. Ik gaf aan dat het nummer wat op google en hun website staat buiten gebruik is. Nog voordat ik het nummer kan benoemen praat mevrouw weer door mij heen. Uiteindelijk zegt ze iets gevonden te hebben en verbind ze mij door met het nummer welke buiten gebruik is.

Ik heb het idee dat mevrouw haar kpi's wat probeert te verbeteren en geen zin had om mij daadwerkelijk te helpen.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Wilpe,

KPN Klantenreacties CMT
    w.vanwilpe
    KPN heeft met mij gebeld. Ze gaan het met de persoon in kwestie opnemen en zullen de gemaakte kosten crediteren.

Dit is in mijn optiek een prima oplossing. Ik heb geen daadwerkelijke dienst ontvangen en hoef nu dus ook niet te betalen.

w.vanwilpe
Uiteindelijke oplossing Klacht word rechtstreeks met medewerker in kwestie opgenomen en de door mij gemaakte kosten worden gecrediteerd.