Klacht KPN: Ontvangst Digitenne

Nicky van Wees van Noord

Sinds 2009 Digitenne TV van KPN en ongeveer sinds 12 maanden klachten met het ontvangst. +/-6 maanden geleden nieuwe antenne gekregen en het probleem was 'tijdelijk' opgelost. Sinds +/-6 weken eveneens problemen met beeld (vastlopen, wegvallen, blokken in beeld). Nieuwe antenne gekregen en alle andere mogelijke handelingen verricht maar probleem blijft zich voordoen. Klantenservice in winkel zeer slecht, ik woon te ver van een antenne (cq. hemelsbreed 500 meter) en ik kan maar gewoon beter verhuizen wordt gezegd. Twee andere bewoners op hetzelfde adres hebben geen problemen en gezien een nieuwe antenne ons probleem niet oplost ga ik er vanuit dat het niet aan de antenne ligt. De service voor het oplossen van het probleem is zeer slecht te noemen en voel mij als jarenlange klant van KPN zwaar ondergewaardeerd. Graag zoek ik een laatste oplossing voor het oplossen van de beeld problemen en vraag verder te zoeken dan alleen de antenne vervangen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Wees van Noord,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Nicky van Wees van Noord
    Ik heb een week geleden mijn aanvullende gegevens ingevoerd. Wanneer kan ik een verdere reactie verwachten?
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Wees van Noord,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?