Opgelost door KPN: Ontvangst Digitenne

# 11908
Anoniem

Sinds enkele weken is de ontvangst van digitenne zo dramatisch geworden dat ik de antenne buiten moet zetten. Zelfs dan is de ontvangst dramatisch. Volgens de klantenservice lag het aan een router (al jaren dezelfde) of een zenderpiraat. "Alles gaat door de lucht hoor meneer" Blijkbaar geen goede dienst dan? Met pijn en moeite een nieuwe antenne opgestuurd gekregen. Ik wilde daarom interactieve TV van KPN aangezien ik zakelijk (kantoor aan huis) met alles voor KPN gekozen heb. Dat kan dus alleen als ik privé nog een extra abb afsluit voor internet. Ik word dus gestraft omdat ik zakelijk voor KPN gekozen heb. Ik heb uiteraard een KPN aansluiting hier. Voor mij is digitenne dus al een gepasseerd station en ik orienteer me op een andere tv aanbieder. Hoop dat andere mensen iets hebben aan dit verhaal. Niet in de laatste plaats ondernemers die een aansluiting moeten gaan nemen en KPN overwegen.

KPN
    Geachte heer Breuls,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Inmiddels contact gehad met KPN en tot zover erg netjes geholpen. Contactpersoon Johan Nederhof neemt alles over en regelt als het goed is alles op een goede manier. Nog even afwachten of het daadwerkelijk goed gaat. Overigens doet dat niets af aan de klacht over Digitenne. Dat is en blijft een waardeloos product. Ik kan eigenlijk alleen Ned 1, 2 en 3 kijken. De rest valt geregeld weg. Maar dat terzijde
    KPN
    Geachte heer Breuls,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Het was een flinke klus om mijn KPN-aversie om te zetten naar een postief beeld, maar het is Johan Nederhof gelukt. Alle door mij gemaakte kosten worden vergoed en alles is inmiddels werkend en van goede kwaliteit. Digitenne blijft echt een ramp, maar iTV is geweldig. Johand bedankt!

Anoniem

Ook een klacht indienen over KPN?