Klacht KPN: Onvoldoende dekking op Vlieland

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 33804
Gebruiker
R. Bizot
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In Februari heb ik een mobielabonnement afgesloten bij Hi. Ik heb speciaal gevraagd heb ik dekking op Vlieland. Ja zei de verkoopster.
Nu ben ik regelmatig op Vlieland en de telefoon valt uit, slechte verbinding met internet. Niet wat mij beloofd is. Na veel heen en weer gepraat met de klantenservice zowel via email als bellen, bieden ze mij nu 3 maanden abonnementsgeld terug, want zegt Hi je abonnement is afgesloten in Heerhugowaard, maar dat heeft niets met de bereikbaarheid op Vlieland te maken, volgens mij. Dit is toch wel een beetje raar. Als ik dus ergens anders in Nederland slecht bereik heb, heb ik dat maar te accepteren.
Ik vind dat Hi gewoon zonder kosten mijn abonnement moet stopzetten omdat ze niet leveren wat er beloofd is.

Met vriendelijke Groet
R.Bizot





De oplossing

Abonnement zonder kosten voor mij stop zetten, omdat er niet geleverd wordt wat beloofd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    R. Bizot
    Datum
    Ik krijg 3 maanden abonnementsgeld vergoed. Ze kunnen verder niets doen omdat het abonnement in Heerhugowaard is afgesloten. Hele rare reden
  2. Auteur
    R. Bizot
    Datum
    Heel raar dat wanneer je een abonnement in Heerhugowaard afsluit dat je weleens ergens geen bereik kunt hebben op Vlieland.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Bizot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen