Opgelost door KPN: onwaarschijnlijk lange duur van een telefoongesprek, derhalve een hoog bedrag in rekening gebracht

Tine

Ik zou op 14 september 2013 (een zaterdag)een 14-uur durend telefoongesprek gevoerd hebben met de firma Praxis , en wel vanaf 11.08 uur. De firma Praxis sluit op zaterdag om 18.00 uur. Ik kan aantonen, dat ik tussen 13.00 en 14.00 uur zeker niet thuis was. Ik ben alleenwonend en niemand anders heeft een sleutel van mijn woning. Ik heb eerder telefoongesprekken met Praxis gevoerd over een defecte knop van mijn bad. Deze duurden gemiddeld 3 tot 5 minuten. Ik heb schriftelijk een klacht ingediend bij de KPN (op 5 december 2013) en bewijsstukken bijgevoegd. Ik heb nooit iets van de KPN gehoord. Ik heb een telefoontoestel, dat automatisch in de ruststand gaat, mocht ik onverhoopt vergeten het toestel op zijn basis terug te zetten. Het gaat hier om een toestel van de KPN, model Chicago 600

Ik heb op de desbetreffende ochtend ook beslist niet langer dan een paar minuten gebeld. Laten we de langste duur 10 minuten noemen. Dan nog is een bedrag van Euro 77,27 toch wat aan de ruime kant. Ik zou dus graag het (naar mijn mening) te veel betaalde geld terug ontvangen.

KPN
    Geachte mevrouw Lambregts-van Osch,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Tine
    Ik ben door de KPN gebeld.
    De klacht wordt tot volle tevredenheid opgelost.
    Het in rekening gebrachte bedrag wordt gestorneerd.
    Ik ben zeer tevreden