Opgelost door KPN: onwil om tijdelijk contracten inactief te zetten
Details
Klacht
ivm verblijf half jaar in buitenland wil ik mijn nog lopende contracten voor internet, interactieve tv, 2 keer digitenne, vaste telefonie, knp mobiel en nog eens een hi mobiel tijdelijk op non actief zetten zodat ik niet voor deze 7! diensten betaal terwijl ik er geen gebruik van maak. KPN wil dit echter niet. Ik snap dit niet, want enige wat er dan gebeurt is dat toekomstige ontvangsten worden uitgesteld. Weinig flexibeliteit voor een bedrijf wat zegt zo innovatief te willen zijn. Om maar te zwijgen over klantvriendelijkheid! Maar ja, ik zit vast aan de contractafloopdata dus ben een fijne melkkoe van KPN.Gewenste oplossing
Zou graag willen dat KPN zich wat flexibeler zou opstellen. Zo behoud KPN een tevreden klant en kiezen ze niet voor de korte starre termijn onbereidheid die dus slechts omzet genereerd tot einde contract- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.