Opgelost door KPN: onwil om tijdelijk contracten inactief te zetten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94615
Gebruiker
jimborono
Datum
6 reacties

Details

Klacht

ivm verblijf half jaar in buitenland wil ik mijn nog lopende contracten voor internet, interactieve tv, 2 keer digitenne, vaste telefonie, knp mobiel en nog eens een hi mobiel tijdelijk op non actief zetten zodat ik niet voor deze 7! diensten betaal terwijl ik er geen gebruik van maak. KPN wil dit echter niet. Ik snap dit niet, want enige wat er dan gebeurt is dat toekomstige ontvangsten worden uitgesteld. Weinig flexibeliteit voor een bedrijf wat zegt zo innovatief te willen zijn. Om maar te zwijgen over klantvriendelijkheid! Maar ja, ik zit vast aan de contractafloopdata dus ben een fijne melkkoe van KPN.

Gewenste oplossing

Zou graag willen dat KPN zich wat flexibeler zou opstellen. Zo behoud KPN een tevreden klant en kiezen ze niet voor de korte starre termijn onbereidheid die dus slechts omzet genereerd tot einde contract
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hendriks,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jimborono
    Datum
    Kpn heeft contact opgenomen maar er is nog geen oplossing geboden.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hendriks, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    jimborono
    Datum
    KPN heeft geen contact opgenomen. Ik wacht nog steeds op een oplossing.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hendriks, De behandelaar van deze reactie neemt deze week contact met u op.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 23 35.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    jimborono
    Datum
    Uiteindelijk een passende oplossing gevonden. Complimenten aan kpn

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen