Opgelost door KPN: opdringen glasvezel
Details
De klacht
Ik ben klant bij de KPN. Vanavond werd ik door KPN alweer gebeld over glasvezel. Ik wil nog geen glasvezel en ik heb dit meerdere keren gezegd, als ik daarover gebeld werd. Een paar weken geleden stonden er ook al 2 heren aan de deur, die zeiden dat ze van de KPN waren en wilden komen praten over glasvezel. Ik heb gezegd dat ik niet geinteresseerd ben.Ik heb geprobeerd te mailen met de KPN, maar vind maar eens een mailadres. Ik heb ergens een adres gevonden en een mailtje verstuurd, maar dat is ongetwijfeld niet aangekomen, want ik heb na 3 weken nog niets gehoord. Hoe kom ik af van van die opdringerige manier van glasvezel aan de man te brengen?
De oplossing
Ik wil niet meer lastig gevallen worden over glasvezel.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.