Opgelost door KPN: opdringen glasvezel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52394
Gebruiker
Jolanda
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben klant bij de KPN. Vanavond werd ik door KPN alweer gebeld over glasvezel. Ik wil nog geen glasvezel en ik heb dit meerdere keren gezegd, als ik daarover gebeld werd. Een paar weken geleden stonden er ook al 2 heren aan de deur, die zeiden dat ze van de KPN waren en wilden komen praten over glasvezel. Ik heb gezegd dat ik niet geinteresseerd ben.
Ik heb geprobeerd te mailen met de KPN, maar vind maar eens een mailadres. Ik heb ergens een adres gevonden en een mailtje verstuurd, maar dat is ongetwijfeld niet aangekomen, want ik heb na 3 weken nog niets gehoord. Hoe kom ik af van van die opdringerige manier van glasvezel aan de man te brengen?

De oplossing

Ik wil niet meer lastig gevallen worden over glasvezel.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Meulenbrug,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Meulenbrug, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Jolanda
    Datum
    Ik ben tevreden over de afhandeling van mijn klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jolanda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen