Klacht KPN: Opgedrongen Toestellease

Klachtnummer
# 41591
Gebruiker
geoffreyhui
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu een half jaar toestellease van Hi maar ben er niet tevreden over.
Toen mijn oude abonnement afliep werd het mij als het ware opgedrongen. Anders kon ik geen klant blijven. Nu zit ik 2 jaar vast aan een abonnement die ik veel te hoog vind + als mijn kortingsperiode voorbij is wordt het nog duurder!!!
Als ik nu de nieuwste Samsung met abonnement neem ben ik goedkoper uit.
Ik bel dus naar Hi of het niet mogelijk is om het toestellease gewoon om te zetten naar een normaal abonnement, maar dat kan dus niet. Ik snap niet waarom dat niet kan.
Ik zit gedwongen vast aan een abonnement en Hi geeft gewoon niet om zijn klanten om ze tegemoet te komen in deze veranderingen. Ik vind dit zeer slecht geregeld en ben ook zeer teleurgesteld, na jaren trouwe klant. Ik hoop dan ook dat wij hier een oplossing in kunnen vinden, want ik ben zo niet tevreden.

De oplossing

Overzetten naar een gewoon abonnement met nieuw toestel.
(Oude toestel gaat retour)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen