Klacht KPN: opgelicht door kpn

Aliar

na een periode van 2 jaar abonnement is mijn dochter (16jaar) zonder mijn medeweten en zonder mij toestemming haar abonnement verlengd voor 2 jaar. Ik ben zowel in de KPN winkel op city plaza Nieuwegein geweest waar ik zeer onbeschoft werd behandeld.
Daarna heb ik KPN Klantenservice gebeld en zij vermelden toen aan mij dat mijn dochter dit verlengend heeft. Ik heb duidelijk gemaakt dat dit niet mogelijk is aangezien zij hier niet voor mag tekenen ivm minderjarigheid.
Na een hoop ellende heb ik besloten om het contract af te kopen en te beeindigen waardoor KPN mij verplichte om € 180,00 te betalen om afkoop van het abonnement.
Bij navraag bij Vodafone en t mobile blijkt dat na het einde van een twee jarig contract het per maand mag worden opgezegd dit is volgens de wet. Nu voel ik mij behoorlijk belazerd aangezien zij mij ten onrechte
€ 180 euro lichter hebben gemaakt.

IK wil dit gehele bedrag terug hebben en nooit meer iets met kpn te maken hebben.

Ik hoop dat u wat voor mij kan betekenen.

mijn 180 euro terugstorten wat onterecht is geincasseerd.

KPN
    Geachte heer Aliar,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Aliar,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas nog niet gelukt.
    De behandelaar van deze reactie zal het vandaag weer proberen en anders zal hij u een e-mail bericht sturen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?