Klacht KPN: Opgelicht door medewerker KPN

Klachtnummer
# 139017
Gebruiker
KPN
Datum
4 reacties

Details

De klacht

KLACHT 2 jaar geleden heb ik een hi abbonement afgesloten in breda er is toen gezegd dat ik een bedrag van 25-30 aan abbonement zou betalen toen werd ineens na 9 maanden ongeveer 65 per maand. Voor een iphone 4 8gb. Er is hier niks over verteld tijden het gesprek en er is niks gezegd iver dat het ook nog een lease toestel is. Ik voel me opgelicht en wil weg bij KPN.
Ik heb de klantenservice al 2 keer aan de telefoon gehad maar die schrokken ook van wat ik nu betaalde icm wat ik had. Hier kon natuurlijk niks aan worden veranderd. Ik heb klachten ingediend bij kpn Breda. Heb petra aan de telefoon gehad ze heeft me niet eens de kans gegeven om me verhaal te vertellen. Er word alleen maar gezegd 'ja je heb daarvoor getekend'
GEWENSTE OPLOSSING Maanden lang heb ik een hoge rekening betalen door een medewerker die slechte informatie heeft gegeven en waarvoor ik getekend heb. Ik wil van kpn af. Ik verwacht van kpn dat ze leasebedrag laten vallen. Het gaat om een bedrag van 72euro.

De oplossing

Het is nu 7 maanden geleden dat ik een klacht heb ingediend. Met kpn is telefonisch en per mail afgesproken dat kosten van toestel vergoed zal worden. Het is niet gebeurd ik brieven bleven binnenkomen dat ik dat bedrag moest betalen. Ik heb dat niet gedaan heb ze tig keer gebeld uren lang aan de telefoon ben niet geholpen. Nu hebben ze me aangemeld bij Lindorff incasso.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Safak,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Safak,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 82

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com onder vermelding van dossiernummer KR 7464607.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Ik ben helemaal niet gebeld door KPN maar heb ze een email gestuurd. Ben benieuwd :)
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Safak,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen