Opgelost door KPN: opgelicht door sms 9977

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 150857
Gebruiker
J.W. van Reijen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Gedurende de maanden november en december 2016 heb ik ongevraagd een stroom sms-berichten gekregen van 9977, ten bedrage van 2,48 euro per stuk. In totaal ben ik zo voor 71,92 euro opgelicht. Ik wil dat het bedrag teruggestort wordt op mijn rekening.
Intussen heb ik onmiddellijk nadat ik dit heb gezien op mijn rekeningen, alle betaalde sms berichten geblokkeerd.
Mijn mobielnummer is 0620814277

De oplossing

Ik wil het per automatische incasso geroofde bedrag van 71,92 euro teruggestort krijgen op mijn rekening.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Reijen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Reijen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    J.W. van Reijen
    Datum
    De KPN heeft mijn klacht serieus genomen en het onterecht afgeschreven bedrag teruggestort, waarmee ik KPN nog steeds ten zeerste waardeer en waardoor ik tevens nog steeds een tevreden klant ben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.W. van Reijen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?