Klacht KPN: Opgelicht en misleid door erkende fout

Klachtnummer
# 270325
Gebruiker
Joranbak
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er heeft een grove plaats gevonden.. nadat ik tot me grootste schrik mijn toestel verloor en zo al doende mijn er achter kwam na dat mijn verzekering altijd vol inclusief heeft gestaan na 10 jaar trouw klant zijn nu op basis was gezet door de winkel.je kan zo ook geen claim indienen toch werd de fout erkend en werd alles toch mogelijk gemaakt nee hoor het is nu august 2017 verloren in februari en niets ja betalen ik wil nu af van dit bedrijf en hun service inclusief bijkosten voor het af kopen van contract

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bak,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Joranbak
    Datum
    Wat is binnenkort? Over percies 2 weken treft weer de volgende automatische incasso en dat al van februari 2017en nog steeds geen bericht niemand kan je bereiken in dit spook bedrijf maar wel betalen! pure misleidinging en oplichting na zovele jaren trouwe dienstverlengening jullie moeten je eigen schamen als dit amerika was had ik schadeclaims ingediend tot zo ver dat mogelijk is..ik eis geen verklaring maar een verhandeling einde contract meer niet en vandaag nog! Zsm graag

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen