Klacht KPN: Opgelicht en misleid door erkende fout

Joranbak

Er heeft een grove plaats gevonden.. nadat ik tot me grootste schrik mijn toestel verloor en zo al doende mijn er achter kwam na dat mijn verzekering altijd vol inclusief heeft gestaan na 10 jaar trouw klant zijn nu op basis was gezet door de winkel.je kan zo ook geen claim indienen toch werd de fout erkend en werd alles toch mogelijk gemaakt nee hoor het is nu august 2017 verloren in februari en niets ja betalen ik wil nu af van dit bedrijf en hun service inclusief bijkosten voor het af kopen van contract

KPN
    Geachte heer Bak,

KPN Klantenreacties CMT
    Joranbak
    Wat is binnenkort? Over percies 2 weken treft weer de volgende automatische incasso en dat al van februari 2017en nog steeds geen bericht niemand kan je bereiken in dit spook bedrijf maar wel betalen! pure misleidinging en oplichting na zovele jaren trouwe dienstverlengening jullie moeten je eigen schamen als dit amerika was had ik schadeclaims ingediend tot zo ver dat mogelijk is..ik eis geen verklaring maar een verhandeling einde contract meer niet en vandaag nog! Zsm graag

Ook een klacht indienen over KPN?