Opgelost door KPN: Opgelicht kpn lease contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36222
Gebruiker
Jurmen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Tegen mij werd gezegd dat ik na 9 maanden abonnement terug kon schroeven naar 25 euro en tot mijn verbazing betaal ik 47 euro voor het toestel zonder belminuten.

Hoe kom ik van de abonnement af?

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Jurmen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Jurmen
    Datum
    Nou ik ben na 21 uur door KPN gebeld voor een oplossing en ze zijn tegemoet gekomen.
  3. Auteur
    Jurmen
    Datum
    Nou ik ben na 21 uur door KPN gebeld voor een oplossing en ze zijn tegemoet gekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jurmen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen