Klacht KPN: opgelicht met een leasecontract mobiele telefonie

arne

een jaar geleden heb ik mijn mobiele contract verlengd bij kpn.
ik mocht daarbij een nieuwe toestel uitkiezen, en ik heb gekozen voor de sony xperia S.
ik vroeg hoe ik mijn huidige verzekering van mijn oude mobiel kon overzetten naar de Sony,
Dit kon niet volgens de kpn verkoper, want het was tegenwoordig een lease telefoon geworden en alle mogelijke schade door ikzelf of iemand anders is daar in gedekt en zit dus in de lease kosten per maand (zo vertelde hij het mij)

ook omdat het een lease toestel is zou het toestel weer ingeleverd moeten worden, of je hebt de keuze om het toestel af te kopen.
ik vroeg hoeveel dat zou zijn voor de Xperia S en hij vertelde me 28 euro.... nou voor die kosten wilde ik het abbonement wel nemen.

echter is niets waar wat mij verteld is door hem:
-ik heb al flink gedoe gehad over dat mijn telefoon stuk was gegaan en ineens niet verzekerd.
-en nou heb ik het probleem dat de afkoop som van de mobiele telefoon geen 28 euro is maar 156 euro !!!

als oplossing wil ik me aan mijn contract houden wat ik toen in de winkel heb afgesloten.
afkoop som 28 euro en niet ineens 156 euro.

mijn toestel is afgekeurd door de reparatie service en ik mag een nieuwe uitkiezen alleen word de Xperia S niet meer geleverd.

dus ik moet ook nog eens een ander toestel uitkiezen wat ik eigenlijk niet wil.
in mijn contract wat ik in mijn email heb staan staat niets over de 28 euro of de 156 euro

KPN
    Geachte heer Venema,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    arne
    ik ben gisteren gebeld door een medewerker van kpn, en die vroeg om mijn klacht nog eens te vertellen.
    en ik ben niet tevreden met hoe dat gesprek verlopen is.
    de discussie is uiteindelijk gegaan om het feit dat ik in de winkel verkeerd ben ingelicht over mijn lease contract en dat ik daar nu de dupe van ben.
    mevrouw van kpn zei dat ze me misschien tegemoed kan komen want ze is het tenslotte niet verplicht zei ze.
    dit vind ik rond uit asociaal en chantage.....
    ik kom veel typ ruimte te kort
    arne
    op deze manier kan ik nog wat extra schrijven.
    de vrouw aan de telefoon zei dat ze me misschien tegemoet kan komen mits ik kpn klant blijf.... dat stukje is gewoon asociaal en chantage...
    ze bleef zeggen dat ik mijn contract moest lezen terwijl een winkelbediende mij het contract uitlegd in zijn woorden...ik mag er vanuit gaan dat kpn omgeschoolde mensen in dienst heeft die verstand hebben van wat ze verkopen......
    dat is blijkbaar niet het geval...en ik ben daar flink de dupe van....
    KPN
    Geachte heer Venema,Uw klacht heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    arne
    Het enige wat ik nu nog wil is dat de afspraak die in de kpn winkel in zwolle gemaakt is met mij nagekomen word....
    Ik heb inmiddels al een andere telefoon gekregen van de kpn winkel in Zoetermeer waar de afkoopsom minder als 60€ is..
    De afkoopsom can mijn xperia s zou 28€ zijn.
    Dat wil ik betalen want dat was de afspraak die gemaakt is.
    Niemand heeft mij nog verteld dat dat geregeld kan worden, alleen dat ik moet betalen en dat daarna wel verder gekeken word...daar heb ik niets aan.
    KPN
    Geachte heer Venema, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    arne
    heel leuk dat er gezegd word er word contact met je opgenomen, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd..

Ook een klacht indienen over KPN?