Klacht KPN: Opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362297
Gebruiker
Yanaika
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een kpn alles in één plus mobiel genomen vanwege Antenna 3. Daarvoor kreeg ik extra €5 voordeel en extra MB. Vanmorgen wwn mail ontvangen dat er ongeveer 10 kanalen verwijderd worden en er komen dr 2 in de plaats. Om het mooier te maken wordt de maandelijkse kosten verhoogd met €2,-. Dat betekend dus ook dat ik de extra voordelen kwijt raak als ik lders internet en tv afsluit.

De oplossing

Dat ik mijn huidige mobiele pakket behoud onder de agesproken bedrag plus extra voordeel en dat ik de alles in een pakket beeindigd

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Martines,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Martines,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yanaika
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er werd mij beloofd dat ik dezelde abonnementskosten per maand gaat betalen als voor de verandering maar tor nu toe is het niet nagekomen. Ik heb meerdere keren gebeld en gemaild. Elke keer werd tegen mij gezegd dat het met terugwerkende kracht aangepast wordt maar dat is tot de dag van vandaag niet gebeurd. Ik betaal nu €10 meer per maand voor de mobiele abonnement.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen