Klacht KPN: Opgelicht

Yanaika

Ik heb een kpn alles in één plus mobiel genomen vanwege Antenna 3. Daarvoor kreeg ik extra €5 voordeel en extra MB. Vanmorgen wwn mail ontvangen dat er ongeveer 10 kanalen verwijderd worden en er komen dr 2 in de plaats. Om het mooier te maken wordt de maandelijkse kosten verhoogd met €2,-. Dat betekend dus ook dat ik de extra voordelen kwijt raak als ik lders internet en tv afsluit.

Dat ik mijn huidige mobiele pakket behoud onder de agesproken bedrag plus extra voordeel en dat ik de alles in een pakket beeindigd

KPN
    Geachte heer/mevrouw Martines,

KPN Klantenreacties CMT

KPN
    Geachte mevrouw Martines,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Yanaika
Er werd mij beloofd dat ik dezelde abonnementskosten per maand gaat betalen als voor de verandering maar tor nu toe is het niet nagekomen. Ik heb meerdere keren gebeld en gemaild. Elke keer werd tegen mij gezegd dat het met terugwerkende kracht aangepast wordt maar dat is tot de dag van vandaag niet gebeurd. Ik betaal nu €10 meer per maand voor de mobiele abonnement.

Ook een klacht indienen over KPN?