Opgelost door KPN: Oplevering Internet plus bellen en interactieve tv

M de Wit

Maandag 19 november zou KPN bovengenoemde producten opleveren. Ik heb 4 keer gebeld met KPN met als resultaat; u moet uiterlijk wachten tot morgenavond 22:00 uur.

De eerste medewerker vertelde mij dat de kabel vanaf het eerste punt van binnenkomst naar de wandcontactdoos te lang was. Aansluiten op het dichtsbijzijnde punt hielp helaas niet. De tweede medewerkster vertelde mij dat er vertraging opgelopen was en dat alles 22 november opgeleverd zou worden. "U kunt het oude signaal nog gebruiken, meneer." Alles weer op de oude manier aangesloten, maar geen signaal. De derde keer werd de lijn verbroken, omdat het "te druk" was. Ik bepaal toch zelf hoe lang ik wil wachten? De vierde keer vertelde de medewerker dat ik toch echt de Experia box aan moest sluiten. Samen hebben we de box gereset en vijf minuten gewacht; geen resultaat. U zult moeten wachten tot uiterlijk morgenavond 22:00 uur meneer.

En dat allemaal na een mailtje van KPN dat alles opgeleverd zou zijn. Niet dus...

In ieder geval een signaal. Nu hebben we helemaal niets! Daarnaast natuurlijk een tegemoetkoming in de kosten.

KPN
    Geachte heer/mevrouw De Wit,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    M de Wit
    Sinds gisteravond werkt alles. We zijn super blij! Na 2 dagen geen internet, telefoon en tv kunnen we onze mail weer ohalen en dergelijke. Graag zie ik een voorstel voor de tegemoetkoming, m.b.t. de overlast, vanaf KPN verschijnen.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw De Wit,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Vergoeding ok!!

Ook een klacht indienen over KPN?