Klacht KPN: Oplichting KPN

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 350935
Gebruiker
deBoer40
Datum
2 reacties

Details

De klacht

KPN/Gsmweb Het zijn oplichterspraktijken

Een abonnement afgesloten bij Gsmweb bestaand uit aankoop telefoon en mobiel abonnement bij KPN. In de algemene voorwaarden bij koop wordt aangegeven dat KPN verantwoordelijk is voor herroeping. Na ontvangst van contract KPN direct abonnement opgezegd.
Zowel telefonisch als via mail. De telefonische reactie van KPN was stuur de telefoon terug en het abonnement wordt beëindigd. Op de mail werd niet gereageerd. Toezending van de telefoon was 30 dagen later. Na ontvangst van de telefoon ook deze bij Gsmweb herroepen met kopie naar KPN
Reactie GSM web gecombineerde deals kunnen niet worden herroepen.
Vervolgens een andere provider gezocht. KPN weigerde mee te werken aan nummerbehoud. Telefoongesprekken worden door KPN vastgelegd.
Bij een bezoek aan de KPNwinkel kon de verkoper in het systeem zien wat er besproken was ten aanzien vaan herroeping.
Na inschakeling van een advocaat werd door KPN gesteld dat bij hun geen informatie over betreffende herroeping was terug te vinden.
Blijkbaar wordt informatie bij conflicten weer verwijderd uit het hun systeem.

De oplossing

Excuses, een bos bloemen en een fles wijn.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Boer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Boer,

    Het betreffende mobiele nummer is op 9 augustus 2018 wel overgegaan naar de nieuwe provider. In december 2018 hebt u deze kwestie ter afwikkeling overgedragen aan SRK rechtsbijstand. Zij zijn op 15 januari 2019 door KPN inhoudelijk geïnformeerd en deze kwestie is gesloten. KPN ziet dan ook geen enkele reden tot heropening van dit dossier.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
deBoer40
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is een bedrijf met oplichterspraktijken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen