Opgelost door KPN: Oplichting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 260850
Gebruiker
P.C. Gouweloos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Alles in 1 compleet verlengt omdat mij was toegezegd dat ik het extra pluspakket kon stopzetten en ziggo sport totaalpakket met bijbetaling van 5.50 kon krijgen.
Na een tijdje plotseling zenders van het pluspakket weer te zien, na telefoontje bleek dat hogerhand mijn contract had teruggedraaid, zonder mij te informeren.
Kon niet wat met mij was afgesproken en ik vertelde eigenlijk onzin.Degene die dit met mij had geregeld zou mij terugbellen om het op te lossen, gebeurt niet. Vandaag weer gebeld, kunnen mij 3 maanden ziggosport voor 7.50 euro aanbieden en wederom een mail naar degene die dit voor mij geregeld had om te reageren gestuurd.
Al met al doen ze maar wat zonder melding aan mij en afspraak is afspraak toch?

De oplossing

Nakomen wat afgesproken is en terugdraaien wat ze zonder overleg hebben gedaan. Nu extra pakket en voor ziggo moet ik 15.50 betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Gouweloos,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  2. Auteur
    P.C. Gouweloos
    Datum
    Klacht afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.C. Gouweloos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen