Opgelost door KPN: Oplichting

P.C. Gouweloos

Alles in 1 compleet verlengt omdat mij was toegezegd dat ik het extra pluspakket kon stopzetten en ziggo sport totaalpakket met bijbetaling van 5.50 kon krijgen.
Na een tijdje plotseling zenders van het pluspakket weer te zien, na telefoontje bleek dat hogerhand mijn contract had teruggedraaid, zonder mij te informeren.
Kon niet wat met mij was afgesproken en ik vertelde eigenlijk onzin.Degene die dit met mij had geregeld zou mij terugbellen om het op te lossen, gebeurt niet. Vandaag weer gebeld, kunnen mij 3 maanden ziggosport voor 7.50 euro aanbieden en wederom een mail naar degene die dit voor mij geregeld had om te reageren gestuurd.
Al met al doen ze maar wat zonder melding aan mij en afspraak is afspraak toch?

Nakomen wat afgesproken is en terugdraaien wat ze zonder overleg hebben gedaan. Nu extra pakket en voor ziggo moet ik 15.50 betalen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Gouweloos,

KPN Klantenreacties CMT

Klacht afgehandeld

P.C. Gouweloos

Ook een klacht indienen over KPN?