Opgelost door KPN: Opname pakket functioneerd niet goed

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 54983
Gebruiker
DennisNL
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Al ruim een jaar problemen met het wisselen van TV pakket, zodra ik een extra tv pakket neem of opzeg zijn al mijn TV opnames weg. Ik wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd en het is inmiddels al 3 maanden stil. Elke keer wordt me beterschap beloofd en dat het in onderzoek is maar telkens is het niet opgelost. Er is wel begin januari een compensatie geboden met de belofte dat het wordt opgelost maar wederom oplossing blijft uit. Inmiddels al 2 acties gemist met gratis tijdelijke tv pakketten omdat ik anders mijn opnames kwijt raak.

Gewenste oplossing

Dat de problemen voorbij zijn.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bekker,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    DennisNL
    Datum
    Ik wacht af. Al te erg voor woorden dat het nu op deze manier moet..
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bekker, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    DennisNL
    Datum
    Altijd netjes teruggebeld en probleem is keurig opgelost. Blijft echter wel triest dat het op deze manier moest.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen