Opgelost door KPN: Opnamepakket werkt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39441
Gebruiker
C.J. Kraamer
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Steeds als wij ons pakket wijzigen werkt opnemen niet meer. Maandag 28 okt KPN veilig toegevoegd en meteen is het menu "mijn opnames" verdwenen en kunnen we niet meer opnemen via de gids. Klantenservice geeft eerst de verkeerde melding door, laat dan door ons de software updaten en belooft dat uiterlijk 2 nov contact opgenomen zal zijn, of het probleem opgelost. Het is nu 3 nov en geen oplossing en geen contact. Het is inmiddels de derde keer dat ons dit overkomt. De vorige keren waren we on veel opnames kwijt. Nu weet ik dat nog niet omdat ik er niet bij kan.

Gewenste oplossing

Ik wil weer op kunnen nemen en opnames kunnen bekijken
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kraamer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    C.J. Kraamer
    Datum
    Na vele weken en even zovele personen aan de lijn kregen we nu een deskundige en volhardende medewerker die de fout in de KPN-systemen zag, het verbeterde en alle diverse abonnementsopties aan en uit zette om te testen of onze opnames uit de 'cloud' zouden verdwijnen en onze keuze om te kunnen opnemen zou verdwijnen. Het ging goed. Hij waarschuwde ook netjes voor de lawine aan post die we zouden krijgen over al deze abonnementswisselingen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen