Opgelost door KPN: Opnamepakket werkt niet

C.J. Kraamer

Steeds als wij ons pakket wijzigen werkt opnemen niet meer. Maandag 28 okt KPN veilig toegevoegd en meteen is het menu "mijn opnames" verdwenen en kunnen we niet meer opnemen via de gids. Klantenservice geeft eerst de verkeerde melding door, laat dan door ons de software updaten en belooft dat uiterlijk 2 nov contact opgenomen zal zijn, of het probleem opgelost. Het is nu 3 nov en geen oplossing en geen contact. Het is inmiddels de derde keer dat ons dit overkomt. De vorige keren waren we on veel opnames kwijt. Nu weet ik dat nog niet omdat ik er niet bij kan.

Ik wil weer op kunnen nemen en opnames kunnen bekijken

KPN
    Geachte heer/mevrouw Kraamer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    C.J. Kraamer
    Na vele weken en even zovele personen aan de lijn kregen we nu een deskundige en volhardende medewerker die de fout in de KPN-systemen zag, het verbeterde en alle diverse abonnementsopties aan en uit zette om te testen of onze opnames uit de 'cloud' zouden verdwijnen en onze keuze om te kunnen opnemen zou verdwijnen. Het ging goed. Hij waarschuwde ook netjes voor de lawine aan post die we zouden krijgen over al deze abonnementswisselingen.

Ook een klacht indienen over KPN?