Opgelost door KPN: opzeggen abbonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 162640
Gebruiker
jjkk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 22-01 mijn abbonnement opgezegd. Daarna teruggebeld door de klantenservice. De dame zou een retourdoos opsturen en het abbonnement zou eind februari worden stopgezet. Begin masrt wordt het abbonnementgeld weer afgeschreven, maar ik heb ook nog geen retourdoos ontvangen. Uiteindelijk zelf de modem retour gestuurd met een begleidende brief. Tot op heden geen reactie van kpn. Wel sturen ze weer een factuur voor de maand april. Op mijn kpn is de melding dat alles in behandeling is ook verdwenen. Schijnbaar is het opzeggen bij kon net zo lastig als het aanvragen.

De oplossing

Mijn abbonnement op de juiste datum stopzetten en stoppen met factureren

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kielen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jjkk
    Datum
    Kpn heeft de klacht netjes afgehandeld binnen 2 wekdagen.
  3. Auteur
    jjkk
    Datum
    Netjes afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jjkk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen