Opgelost door KPN: Opzeggen abbonnement wordt meerdere malen niet doorgevoerd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 424053
Gebruiker
Willie Wortel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen dec wederom een defect aan samsung note 4. Omdat we toestelverzekering hadden afgesloten claim ingediend. Werd in eerste instantie afgewezen. Oplaad defect viel onder de (verlopen) garantie. Door kpn werd ons letterlijk mede gedeeld dat we beter hadden kunnen zeggen dat tel in water was gevallen...? Vervolgens naar kpn winkel. Daar werd geadviseerd om abbonnement per direct op te zeggen en nieuw af te sluiten zonder behoudt van nr . Dit gedaan. Vervolgens in jan gebeld door kpn dat abbon per 20-01-20??? Opgezegd kon worden en ook €30 extra om af te sluiten... Dit terwijl we gelijk een nieuw even duur abbon hadden afgesloten. Nu vandaag weer contact opgenomen want feb moet ook betaald, abbon loopt nog steeds? Uiteindelijk door iemand van opzeg afd te horen gekregen dat er nergens in systeem opzeggingen vermeld staan??? Opzeggen kan per 15 maart??? Toen ik vroeg of ik leidinggevende kon spreken was deze in eerste instantie ziek en 5 min later had die geen tijd..? Toen ik men met die tegenstrijdigheid confronteerde wilde men niet meer met mij in discussie gaan, vond men het vreemd dat ik zo boos werd en werd verbinding verbroken... Bedankt KPN!! Zo zuinig zijn jullie dus op vaste klanten... wordt vervolgd...

De oplossing

Ik wil creditering van de abbonnement kosten vd maanden januari en februari en per afgelopen dec het contract opgezegd hebben. En excuses zou op zn plaats zijn...

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Toorn hogedoorn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van Toorn hogedoorn,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Willie Wortel
Datum
Uiteindelijke oplossing
abbonnement wordt met terugwerkende kracht opgezegd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?