Opgelost door KPN: Opzeggen abo ivm emigratie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68922
Gebruiker
m.visser14
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In december 2012 heb ik een nieuwe abonemment afgesloten, na verlenging.
Niet wetent, heb ik in februari 2013, een baan aangeboden gekregen dat ik in het buitenland kan werken als verpleegkundige.

Meermaals mit Hi telefonisch contact opgenomen om de abonnement te stoppen en eventueel extra terug te betalen. Volgens mijn heb ik wel 5x gebeld om abo te stoppen, maar telkens wordt er gezegd dat kan niet.

Ik gebruik de abo nauwelijks en toch betaald ik maandelijks.

Ik wil dat mijn abo stopt,
Kan iemand mij aub helpen.

MVG Marieke Visser

De oplossing

Graag abo stoppen en eventueel rest betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    m.visser14
    Datum
    Graag zo spoedig mogelijk contact opnemen via de email, omdat ik late dienst en nachtdienst draai deze week.
  2. Auteur
    m.visser14
    Datum
    Helaas toch telefonisch contact gehad, maar het resultaat mag er wezen. (Tot nu toe) abo evt direct stoppen en rest niet extra bijbetalen, omdat het een wat oudere telefoon is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
m.visser14
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen