Klacht KPN: Opzeggen abonnement ivb met emigratie

Klachtnummer
# 185204
Gebruiker
AMZ
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Per 1 november 2016 emigreer ik naar de Verenigde Staten. Nu heb ik al diverse keren contact gezocht met KPN Zakelijk Mobiel en blijkt het onmogelijk mijn abonnement op te zeggen, of laat alleen een duidelijk antwoord te krijgen. Iedere medewerker geeft een ander antwoord. Ik ben al meer dan 10 jaar zowel privé als zakelijk een KPN klant en het feit dat ze niet eens mee willen denken of mij verder kunnen helpen vind ik ronduit teleurstellend.

De oplossing

Opzeggen abonnement bij emigratie

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Zijerveld,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    AMZ
    Datum
    Hartelijk dank voor de reactie. Ik wacht even af
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Zijerveld,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen