Opgelost door KPN: Opzeggen abonnement moeder

Yvonne

In maart 2016 is het abonnement Thuisbellen van mijn moeder opgezegd bij KPN omdat mijn moeder in februari is opgenomen in een verzorgingshuis.. In april 2016 is dit door een KPN klantenservice medewerkster telefonisch bevestigd. Toch wordt er nog steeds een bedrag van 59,00 afgeschreven voor het abonnement. KPN kan zien dat er geen beweging meer is op de telefoonlijn. Het ergste is nog dat bij navraag waarom er is afgeschreven, gezegd wordt dat het abonnement pas op 27 juli kan worden afgesloten, ik citeer: "omdat het abonnement van de nieuwe bewoners dan ingaat".

Ik heb deze klacht van mijn zus overgenomen en constateer dat (ondanks vele verzoeken) het abonnement nog steeds op naam van mijn vader, L.H. Nolte staat. De man is al 18 jaar geleden overleden. Mijn zusje heeft het lang geleden opgegeven KPN hierop te wijzen.

Wat ook wel bijzonder is dat het abonnement zo duur is en vooraf wordt afgeschreven.

Het abonnement dient per 1 maart te worden beëindigd en teveel afgeschreven bedragen te worden terug geboekt.

KPN
    Geachte mevrouw Nolte,

KPN Klantenreacties CMT
    Yvonne
    Als het goed is, is alles opgelost en willen wij KPN hartelijk bedanken voor de medewerking!
    KPN
    Geachte mevrouw Nolte,

KPN Klantenreacties CMT
    Yvonne
    De klacht is voor nu afgehandeld, we moeten nog even wachten tot september (na eindfactuur) of ook alles is geregeld zoals afgesproken.

Yvonne

Ook een klacht indienen over KPN?