Opgelost door KPN: Opzeggen abonnement moeder

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 170779
Gebruiker
Yvonne
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In maart 2016 is het abonnement Thuisbellen van mijn moeder opgezegd bij KPN omdat mijn moeder in februari is opgenomen in een verzorgingshuis.. In april 2016 is dit door een KPN klantenservice medewerkster telefonisch bevestigd. Toch wordt er nog steeds een bedrag van 59,00 afgeschreven voor het abonnement. KPN kan zien dat er geen beweging meer is op de telefoonlijn. Het ergste is nog dat bij navraag waarom er is afgeschreven, gezegd wordt dat het abonnement pas op 27 juli kan worden afgesloten, ik citeer: "omdat het abonnement van de nieuwe bewoners dan ingaat".

Ik heb deze klacht van mijn zus overgenomen en constateer dat (ondanks vele verzoeken) het abonnement nog steeds op naam van mijn vader, L.H. Nolte staat. De man is al 18 jaar geleden overleden. Mijn zusje heeft het lang geleden opgegeven KPN hierop te wijzen.

Wat ook wel bijzonder is dat het abonnement zo duur is en vooraf wordt afgeschreven.

De oplossing

Het abonnement dient per 1 maart te worden beëindigd en teveel afgeschreven bedragen te worden terug geboekt.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Nolte,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Yvonne
    Datum
    Als het goed is, is alles opgelost en willen wij KPN hartelijk bedanken voor de medewerking!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Nolte,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Yvonne
    Datum
    De klacht is voor nu afgehandeld, we moeten nog even wachten tot september (na eindfactuur) of ook alles is geregeld zoals afgesproken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yvonne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen