Klacht KPN: opzeggen abonnement

Klachtnummer
# 21167
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na jaren wil ik overstappen naar andere goedkopere provider, KPN een brief gestuurd,zodat abonnement op 15 febr.2013 afgelopen zou zijn.Geen tegen bericht,ondertussen gaat nieuwe abonnement op 12-2 in bij telfort.bellen,ze weten van geen brief,telefonisch opgezegd per 5-2,en zou een email per bevestiging krijgen dat per 5 maart abonnement over was.niets ontvangen,weer gebeld7-2,abonnement loopt dus nu door tot 7 maart,krijg ik te horen.En zo is er bijna een hele maand extra voor KPN erbij!!Niet zo koninklijk!

De oplossing

Terugdraaien die datum!Na jarenlang klant voel je je knap belazerd.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Voets,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen