Opgelost door KPN: opzeggen abonnementen telefonie en internet na overlijden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33422
Gebruiker
Els Cok
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Telefonie en internet opgezegd ivm overlijden vader. overlijdensakte meegestuurd. Daarna komt post en email met aanbod nieuw internetabonnement
telefonisch contact mw Kalpoe. Internet blijkt niet opgezegd te zijn. Ik ontvang facturen voor zowel internet als telefonie. Contact met Mw Hoens zij zal voor creditering zorge en abonnement beeindigen. Ik ontvang weer een factuur Weer tel contact met dhr de Jong. Hij zegt creditering toe. Ik ontvang creditnota voor telfonie maar weer een aanmaning voor het internetabonnement. Ik neem weer telfonisch contact op. Nu kan men niets voor mij doen, ik bel s avonds.
Het zou fijn zijn als je je als nabestaande geen zorgen zou hoeven maken over computerprogtramma's waar opzeggingen ten onrechte niet in terecht gekomen zijn.
Medewerkers zijn vriendelijk en vragen begrip voor de beperkingen van het systeem en de gemaakte fouten. Ik verwacht echter van KPN begrip voor de situatie .
Abonnementen beeindigen en teveel betaalde bedragenretour

De oplossing

Beeindigen abonnementen telfonie en internet en teveel betaalde bedragen retour. Geen aanmaningen meer aub

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Cok,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Els Cok
    Datum
    telefonisch contact gehad met de belofte dat alles in orde komt.
    we wachten het af. In elk geval snel gereageerd
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Cok,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Els Cok
    Datum
    Op zich is de klacht goed opgepakt, snelle reactie. Een aanspreekpunt.
    Desondanks blijken de systemen van KPN niet ingericht op snel en klantvriendelijk reageren. Er bleven aanmaningen en aanschrijvingen komen.
    Het moet toch voor een grote organisatie als KPN niet zo moeilijk zijn om voor nabestaanden een aparte klantvriendelijke oplossing te organiseren. Er zullen wekelijks tientallen overlijdens zijn waar een dergelijk probleem optreedt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Els Cok
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen