Opgelost door KPN: opzeggen abonnementen telefonie en internet na overlijden
Details
De klacht
Telefonie en internet opgezegd ivm overlijden vader. overlijdensakte meegestuurd. Daarna komt post en email met aanbod nieuw internetabonnementtelefonisch contact mw Kalpoe. Internet blijkt niet opgezegd te zijn. Ik ontvang facturen voor zowel internet als telefonie. Contact met Mw Hoens zij zal voor creditering zorge en abonnement beeindigen. Ik ontvang weer een factuur Weer tel contact met dhr de Jong. Hij zegt creditering toe. Ik ontvang creditnota voor telfonie maar weer een aanmaning voor het internetabonnement. Ik neem weer telfonisch contact op. Nu kan men niets voor mij doen, ik bel s avonds.
Het zou fijn zijn als je je als nabestaande geen zorgen zou hoeven maken over computerprogtramma's waar opzeggingen ten onrechte niet in terecht gekomen zijn.
Medewerkers zijn vriendelijk en vragen begrip voor de beperkingen van het systeem en de gemaakte fouten. Ik verwacht echter van KPN begrip voor de situatie .
Abonnementen beeindigen en teveel betaalde bedragenretour
De oplossing
Beeindigen abonnementen telfonie en internet en teveel betaalde bedragen retour. Geen aanmaningen meer aubUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.