Opgelost door KPN: opzeggen contract, afkoopsom onzinnig

JW

Het opzeggen van een internet contract bij KPN is (i.t.t. andere providers) krankzinnig duur en niet van deze tijd.
KPN hanteert een jaar + 3 maanden opzegtermijn en dwingt je om een hoge afkoopsom te betalen.
Ook het verhuizen van een telefoon/internetaansluiting is vier- tot vijfmaal duurder dan andere providers.
KPN is hopeloos.

Afkoopsom dient te worden geannuleerd.
Opzeggen dient zonder repercussie per maand te kunnen plaatsvinden.

KPN
    Geachte heer Van Kuilenburg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    JW
    Ik ben inderdaad -vrij snel en correct- gebeld door KPN.
    Er werd mij verteld dat er aan gewerkt wordt.
    Ik ben nog in afwachting van hun reactie.
    KPN
    Geachte heer Van Kuilenburg,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    JW
    Ik heb gesproken met KPN en mij is mondeling toegezegd dat de afkoopsom na betaling wordt teruggestort. Ik hoop dat men woord houdt en dat dit ook gaat gebeuren.

Ook een klacht indienen over KPN?