Opgelost door KPN: Opzeggen ivm verhuizing
Details
Klacht
Mei 2015 heb ik KPN alles in een standaard Glas afgesloten bij KPN. Omdat ze glasvezel nog aan het installeren waren in de wijk bij ons ben ik pas later op het glas aangesloten. KPN belde bij na de oplevering in augustus 2015 of ik wilde profiteren van de snelheidsmogelijkheden en bood mij zonder verdere verplichtingen 100Mb internet aan. Ik ging in op dit voorstel. Nu blijkt dat ik zonder het te weten heb getekend voor een nieuw jaarcontract. Dit zou geen probleem zijn als ik niet tussentijds ben gaan verhuizen. Ik was in de veronderstelling dat ik uit contract was en dus zonder moeite op kan zeggen. tegendeel blijkt echter waar te zijn. Ik ben inmiddels 2 uur verder qua beltijd met de service desk en zij ijzen een gemeentelijke uitschrijving te ontvangen welke ik per aangetekende post moet verzenden. ik werk van 06:00 tot 20:00 en vertik het om een vrije dag op te nemen voor deze onzin. ze kunnen ook de ontbinding huurovereenkomst accepteren maar dat vertikken ze. heel frustrerendGewenste oplossing
Een correspondentie adres per email, acceptatie van ontbinding huur overeenkomst en eind rapport opgemaakt door de woningstichting. En ontbinding van het contract per 27-6-2016. Daar ik 30-5-2016 per online opzeggingsformulier tijdig heb opgezegd.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.